Mentett termék sztornó

Rövid videó a funkció működéséről


Mentett rendelések törlése

Mentett rendelés(ek) törlését a rendelésfelvétel nézeten belül a közös lista nézetben a termék(ek) kijelölése után tehetjük meg a belső  gomb segítségével.


Indoklás megadás

Mentett rendelés törlésekor meg kell indokolnunk a sztornózást. Ezzel egyrészt biztosítjuk, hogy véletlenül nem kerül termék törlésre a vendég asztaláról, másrészt az Üzletvezető visszatekintheti a törlések okát, ezzel segítve a belső kommunikációt.


Amennyiben a beégetett indokok közül egyik sem felel meg, az Egyéb mezőbe adhatunk szabad szöveges indoklást.

Jogosultság hiány

Jogosultság hiányában az alábbi üzenet ugrik fel. Ilyen esetben kérd a felettesed segítségét!


Ezen a képzésen a hozzászólás nem engedélyezett.