Általános tudnivalók az integrációról
Általános tudnivalók az integrációról
Asztalfoglalás integráció esetén lehetőség adódik az asztalfoglalások kezelésére a Fruiton belül.
A foglalások kezelésével átláthatóbbá tehetjük asztaltérképünket a személyzet részére (láthatjuk az adott napra szóló foglalásainkat az asztalokra), a foglalásokat egyszerűen kezelhetjük. Lehetőségünk van továbbá törölni foglalásokat, amennyiben a vendégek mégsem jelentek meg.
Foglalások asztalhoz társítása az Asztalfoglalás felületén
1. Jelentkezz be a Asztalfoglalás online felületébe. A bejelentkezéshez előzetesen rendelkezned kell egyedi regisztrációval.
3. Válts át a tervező nézetbe, amit a bal felső sarokban találhatsz meg.
3. Válts át a tervező nézetbe, amit a bal felső sarokban találhatsz meg.
4. Bal oldalt válaszd ki a foglalást, majd add hozzá a tervező nézetben egy asztalhoz. A tervező nézetben zöld keretet kap minden szabad asztalnál az az időpont, ahova szól a foglalás.
5. Ezután az asztaltérképen keretet kapnak az asztalok, ahová a foglalásokat beütemeztük.
Foglalások színkódjai az asztaltérképen
A foglalási időhöz közeledve az asztal keretszíne módosulni fog.
Foglalás több, mint egy óra múlva.
Foglalás egy órán belül.
Foglalás fél órán belül.
Rögzített foglalások megtekintése egy asztalon
Miután belépsz az asztalra, a közös rendelési lista fölött megtekintheted az asztalra vonatkozó foglalásokat.
Több foglalás esetén a foglalások egymás alá kerülnek.
A foglalásokról az következő információk kerülnek megjelenítésre:
- személy neve,
- foglalás időpontja,
- foglalás létszám,
- megjegyzés (amennyiben volt)
Foglalás lista
A lista elérhető az asztalonkénti nézetből.